Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. E-mail dotyczący zwrotu/reklamacji
Na adres e-mail reklamacje@helpa.pl prosimy wysłać e-mail złożenia reklamacji. E-mail powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu oraz numeru zamówienia i przyczyna reklamacji (mile widziana dokumentacja zdjęciowa), data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Po złożeniu reklamacji możemy poprosić o odesłanie produktu celem weryfikacji wady. O tym fakcie poinformujemy w procesie rozpatrywania reklamacji.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
HELPA Sp. z o.o.
ul. Kineskopowa 1D
05-500 Piaseczno

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, macie Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wysłać mejla na adres reklamacje@helpa.pl informując nas o chęci zwrotu załączając informacje takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu oraz numeru zamówienia. Prosimy również o informację czy życzą sobie Państwo zwrot kosztów zamówienia na podany przez Państwa numer konta czy też zamiany towaru na inny. Informujemy, że zamiany można dokonać na towar, którego cena nie jest wyższa niż zwracany towar. Można dokonać wymiany na towar droższy jednak wiąże się to z koniecznością dopłacenia różnicy w cenach towarów. Po zatwierdzeniu przez nas uruchomienia procedury zwrotu należy odesłać produkt na nasz adres magazynu: 

HELPA Sp. z o.o.
ul. Kineskopowa 1D
05-500 Piaseczno

UWAGA! Zwrotu można dokonać tylko w sytuacji gdy produkt jest w stanie nienaruszonym. Opakowanie jednostkowe nie jest otwarte oraz nie nosi śladów ingerencji w jego integralność.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl